.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان خانه مطبوعات در شهرستان‌های مازندران مشخص شدند
در حکمی از سوی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، نمایندگان خانه مطبوعات در شهرستان‌های استان مشخص شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات مازندران، بر اساس احکام‌ جداگانه از سوی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، نمایندگان خانه مطبوعات در شهرستان‌‌های مرکزی مازندران مناطق یک و دو، شرق مازندران، غرب مازندران و آمل مشخص شدند.

بر اساس حکم صادره از سوی مدیرعامل خانه مطلوبوعات، علی یوسف نیا درزی به عنوان مسئول نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان‌های مرکزی مازندران با محوریت شهرستان بابل، میثم محسنی کوتنایی به عنوان مسئول نمایندگی خانه مطبوعات در شرق مازندران و علی عزیزکمالی نیز در حکمی از سوی حسین قربانی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، مسئولیت ساماندهی، شناسایی و تهیه بانک اطلاعات اصحاب رسانه شهرستان آمل را عهده دار شده است.

بر اساس حکم مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، سیده فریبا حسینی در سمت مسئول نمایندگی خانه مطبوعات مازندران با محوریت شهرستان چالوس منصوب شد که مسئولیت ساماندهی، شناسایی و تهیه بانک اطلاعات اصحاب رسانه در شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، عباس آباد، کلاردشت و رامسر را عهده دار شده است.

در حکمی از سوی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، حسین خانی اینچه به عنوان مشاور مدیرعامل خانه مطبوعات و مسئول نمایندگی آن خانه در شهرستان‌های مرکزی مازندران منطقه یک با محوریت شهرستان قائم‌شهر منصوب شده است.

مسئولیت ساماندهی، شناسایی و تهیه بانک اطلاعات اصحاب رسانه در شهرستان‌های قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ برعهده خانی محول شده است.

مسئولیت ساماندهی، شناسایی و تهیه بانک اطلاعات اصحاب رسانه شهرستان ساری مرکز مازندران و شهرستان میاندورود بر عهده مدیرعامل خانه مطبوعات استان خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.